Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ!

21 ΜΑΪΟΥ – ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ

Κάθε χρόνο τέτοια μέρα με πολλή χαρά δέχομαι τις ευχές των φίλων μου. Αυτών που επιλέξαμε να δημιουργήσουμε μια σχέση ζωής (συχνότερη ή όχι, στενότερη ή όχι, δεν έχει μεγάλη σημασία). Σημασία έχει η επιλογή. Ακόμα και από τους συγγενείς τελικά μένεις να συγχρωτίζεσαι με όσους αλληλο-επιλέγεστε, όσοι κατά τούτο γίνονται φίλοι.

Friends by yyy100

Πάντα νοιώθω ξεχωριστή ικανοποίηση όταν με θυμούνται φίλοι και συγγενείς από το εξωτερικό.  Σε χώρες που η ημέρα αυτή δε σημαίνει απολύτως τίποτα, έχουν την έγνοια μου. Πραγματικά με συγκινεί η άδολη χαρά τους και οι ευχές που βγαίνουν μέσα από την ψυχή τους καθώς συνήθως τις φωνάζουν κιόλας λες και μιλάμε με χωνί από δω ως την άλλη άκρη της Γης.

Ευχαριστώ κι όσους αφιερώνουν λίγο χρόνο να μου γράψουν κάτι. Οτιδήποτε και οπουδήποτε, τα μέσα είναι πια πολλά. Σε μια μέρα που γιορτάζει η μισή Ελλάδα αυτός ο χρόνος είναι πολύτιμος, τον εκλαμβάνω ως δώρο.

Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος τρόπος να ορίσει κανείς τον εαυτό του παρά κοιτάζοντας τους ανθρώπους που τον περιβάλλουν. Όταν ακόμα και οι στιγμές απομόνωσης που όλοι ενίοτε χρειαζόμαστε δεν είναι παρά διαλείμματα του χρόνου που περνάμε μαζί, δεν είναι υπερβολή να πω ότι η ζωή, ο κόσμος μου είστε εσείς!

Σας ευχαριστώ από καρδιάς!

2 thoughts on “Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΣΕΙΣ!

  1. Μιλάω εκπροσωπώντας τον κόσμο της blog-όσφαιρας: Χρόνια πολλά Κωνσταντίνε! Τις καλύτερές μας ευχές! 🙂

Leave a Reply

