ΑΛΛΟ ΠΑΙΔΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ!

Forever friends by c@rljones
Forever friends, a photo by c@rljones on Flickr.

Η φαλλοκρατία σ’ όλο της το μεγαλείο: «έχει ένα παιδί κι ένα κορίτσι». Τα τέκνα γένους θηλυκού ανάξια να φέρουν τον τίτλο του ανθρωπίνου όντος. Κάτι σαν το χαμένο κρίκο της εξέλιξης από τον πίθηκο στο σύγχρονο άνθρωπο.

Ακούσματα και πιο σπάνια εμπειρίες, ενός κοινωνικού πρωτοκόλλου που προέβλεπε κλείσιμο της γυναίκας στο σπίτι. Ιστορικές καταγραφές περιόδων όπου ο αριθμός των αρσενικών αποτελούσε ένδειξη αξιόμαχου και άρα μεγαλυτέρων πιθανοτήτων επιβίωσης και κυριαρχίας της στενότερης ή ευρύτερης οικογενειακής ομάδας…

Μου έκανε πάντα μεγάλη εντύπωση αυτή η απαξιωτική αντιμετώπιση των κοριτσιών. Υποτίθεται εξ άλλου ότι η παράδοση είναι σε μεγάλο βαθμό η κατασταλαγμένη εμπειρία γενεών και γενεών, πώς τόσοι σοφοί πρόγονοι διαμόρφωσαν ένα τέτοιο πλαίσιο; Ακατανόητο!

Μέχρι…

…πριν από δύο χρόνια όταν ένα τέκνο γένους θηλυκού εισέβαλε στη μέχρι τότε σχετικά αμέριμνη ζωή μου.

Πριν γεννηθεί αστειευόμασταν ότι διαλέξαμε το πιο εξελιγμένο μοντέλο. Πότε όμως, ότι κι αν έχεις ακούσει, ότι κι αν σου έχουν πεί, δεν είσαι αρκετά προετοιμασμένος για το τι σε περιμένει, από πάσης απόψεως. Συνοπτικά όταν είμαι μωρό γένους θηλυκού:

– μιλάω όσο πιο νωρίς γίνεται και λέω τα πάντα ακόμα και ψεματάκια. Αν είναι για το συμφέρον μου (που ταυτίζεται με το συμφέρον όλου του κόσμου) είναι απολύτως θεμιτό. Είμαι σίγουρα η μετεμψύχωση της Λαμπέτη, το υποκριτικό μου ταλέντο πριν κλείσω χρόνο το αποδεικνύει.
– γεννήθηκα για να γοητεύω κυρίως τους άντρες. Πρώτο θύμα ο μπαμπάς μου. Αρχίζω αμέσως πρακτική!
– πρέπει να φορέσω τις γόβες της μαμάς (ακόμα κι αν πονάω) και να μάθω να χρησιμοποιώ τα καλλυντικά της το συντομότερο δυνατόν. Τρελλαίνομαι όταν μου βάζεις κρέμες.
– Έχω άποψη για το τι θα φορέσω πριν κλείσω τα δύο. Elementary.

Και πάει λέγοντας… Ο Θεός βοηθός για το τί μας επιφυλάσσει η Μοίρα στο μέλλον.

Έτσι πολύ γρήγορα κατάλαβα επιτέλους πόσο σοφοί και γι’ αυτό παρεξηγημένοι είναι οι πρόγονοί μας. Το θηλυκό δεν είναι ποτέ παιδί, γεννιέται γυναίκα!
Έτσι τώρα μετά και τη γέννηση του δεύτερου, αρσενικού αυτή τη φορά παιδιού, μπορώ κι εγώ να λέω με καμάρι ότι έχω:

“ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΚΙ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ”!

Leave a Reply

