ΕΙΜΑΙ ΨΩΝΙΟ

Όσοι με ξέρουν προσωπικά, σίγουρα θα εκπλαγούν από την παρακάτω δήλωση:

Θά ‘θελα να ήμουν ένας πλούσιος και διάσημος! Ένας σταρ ή ένας βασιλιάς! 

Γιατί να μην το παραδεχτώ; Φαντάζομαι όλοι στο σπίτι μου να ενδιαφέρονται μόνο για το πώς θα μ’ ευχαριστήσουν. Nα έχω υποτακτικούς να με περιποιούνται. Να στήνομαι σαν κόμης να με ντύνουν. Ακόμα και το μπάνιο μου να φροντίζουν. Να μη χρειάζεται να μεγειρεύω, μόνο να με ρωτάνε τι μου κάνει κέφι και να διαλέγω. Όταν ταξιδεύω να μου ετοιμάζουν τις βαλίτσες μου και να μου τις κουβαλάνε οι βαστάζοι μου. Να με πηγαίνει όπου θέλω ο σοφέρ κι εγώ καθισμένος πίσω δεξιά να ρεμβάζω, να τραγουδάω ή να κοιμάμαι. Ωραία ζωή!

Αλλά το καλύτερο, όταν είσαι πραγματικός σταρ, είναι ότι οι άλλοι αποδέχονται σχεδόν ότι κι αν κανείς. Σου κάνει κέφι να τραγουδάς καθώς διαβαίνεις; Κανείς δε σε στραβοκοιτάει. Τους κανείς όλους και χαίρονται, ακόμα κι αν σου κάπνισε να τραγουδήσεις «Τρίγωνα-κάλαντα» Πασχαλιάτικα. Δεν τρέχει κάστανο. Αυτό θά ‘θελα. Όπου πάω να μου ανταποδίδουν το χαμόγελο μου με απροσποίητη χαρά. Καλύτερα ακόμα, να μου χαμογελάνε μόνο και μόνο που με βλέπουνε. Όσοι δε με ξέρουνε να θέλουν να με γνωρίσουνε και να μου πιάνουν κουβέντα εύκολα, χωρίς να φοβούνται τον “ξένο”. Όταν τους μιλάω να φωτίζεται το πρόσωπό τους. Και σ’ ότι λέω να κρέμονται από τα χείλια μου.

Φαντάζομαι να μη χρειάζεται να δουλεύω. Να ξυπνάω απλώς όταν χορταίνω τον ύπνο και όποτε θέλω να παίρνω κι έναν μεσημεριανό υπνάκο. Ν’ ακούω όλη μέρα τ’ αγαπημένα μου τραγούδια και να συναντώ τους φίλους μου όσο πιο συχνά γίνεται, σχεδόν κάθε μέρα. Και όχι μόνο αυτό, αλλά κάθε φορά  που συναντιόμαστε να διασκεδάζουμε μέχρι τελικής πτώσεως.

Φαντάζομαι να ξανα-ήμουν λέει, δύο χρονών!

Leave a Reply

