ΜΙΑ ΕΥΧΗ

«Μπαμπά! Πιάσε με!»

Είναι μόνο μια στιγμή. Ίσως μικρότερη από δευτερόλεπτο. Η μικρή μου αιωρείται στο κενό. Μόλις έχει πηδήξει προς το μέρος μου, αφού έχει φωνάξει «Μπαμπά! Πιάσε με!» Χωρίς δισταγμό. Είναι σίγουρη ότι θα την πιάσω. Κάθε μα κάθε φορά η εμπιστοσύνη της με συγκλονίζει. Δείχνει ότι αισθάνεται πως δεν την έχω εγκαταλείψει πότε κι αυτό με κάνει ευτυχισμένο. Και μαζί μια μικρή σκιά στην καρδιά: άραγε μέχρι πότε;

image

Όσο μεγαλώνει και αναπτύσσεται και δυναμώνει η πίστη της στις δυνατότητες της, προσπαθεί να πηδάει από πιο ψηλά, από πιο μακριά. Να πέταει λίγο παραπάνω, πριν προσγειωθεί στη σιγουριά της αγκαλιάς μου.

Μακάρι να μη την κάνω ποτέ να νοιώσει προδομένη από εμένα.

Μακάρι κάθε στιγμή, κάθε ώρα, κάθε μέρα για όσο θα είμαι διπλά της, να την κάνω ν’ ανοίγει τα φτερά της για λίγο πιο μακριά, για ακόμα πιο ψηλά.

2 thoughts on “ΜΙΑ ΕΥΧΗ

  1. KaPa says:

    Είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα…Μπράβο μπαμπά!!

    • apotingonia says:

      Ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη! Νομίζω όμως ότι με τα παιδιά μας και στους καιρούς που ζούμε χρειάζεται συνεχής εγρήγορση για να μην πω αγώνας. Όλα αλλάζουν συνεχώς…

Leave a Reply

