ΕΝΑ ΑΠΙΘΑΝΟ ΡΕΤΡΟ ΠΟΛΥΕΡΓΑΛΕΙΟ

“Ένα στυλό, ρε παιδιά.”

Περιμένοντας τις προάλλες να μπω σε μια συνάντηση χρειάστηκα ένα στυλό. Μια κοπέλα έβγαλε από την τσάντα της και μου προσέφερε ένα Parker. Το θυμάστε; Ήταν συνηθισμένο δώρο στα σχολικά χρόνια (τα δικά μου εννοείται). Μου έκανε μεγάλη εντύπωση καθώς είχα πάρα πολύ καιρό να δω κάποιον να κρατάει ένα. Απ’ ότι μου είπε και η ιδιοκτήτρια του, αν και αρκετά νεώτερη μου, από το σχολείο το είχε. Ήταν πάντα το “καλό” στυλό. Δεν μας άφηναν να το πέρνουμε στην τάξη για να μην το χάσουμε. Και η αλήθεια έιναι ότι όποτε το τολμούσαμε το Parker σχεδόν πάντα “εξαφανιζόταν”, συνήθως στο διάλειμμα. Και τότε αλίμονό μας…

Musical_Parker

Λίγες μέρες αργότερα μου δόθηκε η ευκαιρία να ξανακούσω μερικούς από τους παλιούς μου δίσκους (βινύλια). Και όταν ένας δίσκος δυσκολεύτηκε να μπει στην ακίδα του πλατώ, ξαναθυμήθηκα τον Parker. Αλλά αυτή τη φορά ως το ιδανικό εργαλείο για τη διάνοιξη της τρύπας των δίσκων (ξέρω ακούγεται κάπως αυτό!). Και όχι μόνο! Ήταν επίσης το ιδανικό εργαλείο και για το γύρισμα της κασέτας. Φράκαρε τέλεια στα δόντια και μπορούσαμε να προσπεράσουμε το διαφανές κομμάτι της αρχής που δε γραφόταν για να μη χάσουμε την αρχή του πρώτου τραγουδιού που θα εγγράφαμε. Απίθανο στυλό!

(Υποθέτω ότι όλα αυτά για τα παιδιά μας είναι σαν τις μανιβέλες των αυτοκινήτων που βλέπαμε εμείς στις ταινίες του βωβού ή κάτι τέτοιο.)

8 thoughts on “ΕΝΑ ΑΠΙΘΑΝΟ ΡΕΤΡΟ ΠΟΛΥΕΡΓΑΛΕΙΟ

  1. Φλώρα says:

    Τι μου θύμισες τώρα!

  2. Άκου εκεί συνειρμός! Τελικά και ένα parker σε εμπνέει για να γράψεις ανάρτηση. Όταν λέω ότι εμείς οι γονείς-bloggers είμαστε άλλα φρούτα…!
    Παρεπιπτόντως, εμείς τις κασέτες τις γυρνούσαμε με bic. Χαχαχα!

  3. Ειρήνη says:

    Αυτο με την κασετα πως να το εξηγησω στις κορες μου; Νομιζω πως ενα καλο της γενιας μας ειναι οτι μπορουμε να παιρνουμε εμπνευση απο πραγματα που στις νεοτερες γενιες θα φανταζουν ως τουλαχιστον παραξενα!

    • apotingonia says:

      Ζήσαμε μεγάλες αλλαγές και έχουμε πολύ περισσότερες προσλαμβάνουσες από τις περασμένες γενιές. Δεν είναι όμως καθόλου σίγουρος ότι κάτι τέτοιο δε θα συμβεί και στη γενιά των παιδιών μας σε σχέση με τη δική μας!

  4. gorgw says:

    Εντάξει….δεν είχα διαβάσει αυτή σου την ανάρτηση παρα μόνο τώρα, αφού έκανα τη δική μου στην οποία όπως είδες έχω προσθέσει φωτο απο τα cd’s και το Lp που προμηθευτήκαμε…και η σύμπτωση είναι οτι ήθελα να αναφέρω αυτό που λες εσύ εδώ για το πόσο περίεργο φάνηκε το βινύλιο στην κόρη μου! Έτη φωτός έτσι;

Leave a Reply

