ΚΑΚΟΚΑΙΡΙ

Τι ζέστη! Νωρίς νωρίς. Αν συνεχίσει έτσι ο καιρός καήκαμε. Κυριολεκτικά. Είναι ωραία να είσαι σε μια παραλία και να ρουφάς τον ήλιο και μετά να νοιώθεις την ηδονή του δροσερού νερού να τρέχει πάνω στο ζεστό σου δέρμα, βουτώντας κάθε τόσο στο γαλάζιο θαλασσινό νερό. Τι ωραία! Είναι στιγμές που δε θες τίποτ’ άλλο…

Fade out (η εικόνα σβήνει)

Fade in (μια άλλη εικόνα εμφανίζεται)

Απρίλιος. Πόλη. 30 βαθμοί. Από τώρα; Την ατυχία μου. Αυτό που τουλάχιστον περιμένεις να συνοδεύει το Πάσχα. Λίγη ωραία συννεφιά, καμμιά βροχούλα να μυρίσει το χώμα, λίγη δροσιά. Πουθενά! Ξέρω ότι θ’ ακουστώ σαν το γκρινιάρικο Στρουμφάκι αλλά τη μισώ τη ζέστη. Μ’ εκνευρίζει να ψήνομαι σε κάθε μου μετακίνηση. Η ζέστη μου χαλάει τη διάθεση. Μάλλον, για να είμαι πιο ακριβής, η μόνη διάθεση που μου δημιουργεί είναι να μην κάνω τίποτα. Nada. Rien. Niente.

Δεν ξέρω τι ήμουνα στις προηγούμενές μου ζωές, αλλά θεωρώ τη λέξη καλοκαίρι ευφημισμό. Όταν δε, ακούω τους μετεωρολόγους να λένε ο καιρός θα χαλάσει και να εννοούνε βροχές, χιόνια και κρύο, μου γυρνάει το μάτι. Πώς είναι δυνατόν να θεωρείται η βροχούλα, δηλαδή το νερό, χωρίς το οποίο δεν υπάρχει ζωή, κακός καιρός και καλός η λιακάδα και η ζέστη σε “πάνω από την εποχή επίπεδα”; Δηλαδή στη Σαχάρα είναι χαρά Θεού; Με ξεπερνάει.

Rain_ot_ocean_beach

Παρηγοριά πια μόνο στις φωτογραφίες. Αγαπημένο μου κακοκαίρι, πότε θα ξανάρθεις;

16 thoughts on “ΚΑΚΟΚΑΙΡΙ

  1. Εγώ πάλι, βλέπω τηνλιακάδα, ακούω ζέστη και χαίρομαι….. Ναι, δεν την χαίρομαι γιατί ζω στην πόλη και δουλεύω, ναι, πρέπει να φέρω το σπίτι τα πάνω – κάτω για να αλλάξουμε τα χειμωνιάτικα σε καλοκαιρινά και να σηκώσουμε χαλιά (χάλιααααααααα), αλλά όταν τελειώσουν αυτά, θα τελειώσουν και τα σχολεία και θα ξαμοληθούμε στα πάρκα!!!!!!!!! (στην Καισαριανή έχουμε ωραία πάρκα, να έρθετε!)

    • apotingonia says:

      Για να έιμαι ειλικρινής δεν περίμενα κατανόηση από το γυναικείο φύλο. Ειναι αποδεδειγμένο ότι έχετε ελαττωματικό θερμοστάτη! Πώς αλλιώς μπορεί να εξηγήσει κανείς το γεγονός ότι πρώτον δεν αντιλαμβάνεστε τις έννοιες καύσωνας, ο ήλιος καίει, αγάπη μου είσαι έτοιμη πεταχτήκαν τα κόκκαλα φτάνει η ηλιοθεραπεία,κλπ κλπ και δεύτερον ότι όλον το χειμώνα έχετε παγωμένα πόδια στο κρεββάτι αλλά αν πιστεύετε ότι η περίσταση απαιτεί ξώπλατο το φοράτε δε πα να κάνει 0 και χιόνι…

      • Μμμμμμ κακίες ……. Και μεταξύ μας τα παγωμένα πόδια είναι πρόφαση για να έρθουμε πιο ….. κοντά!

  2. Γωγώ says:

    Δεν μπορώ τη ζέστη γιατί δεν μπορώ να τη διαχειριστώ! Σκεφτόμουν ακριβώς το ίδιο σήμερα, αν απο τώρα έτσι, αργότερα τι; Όλα ωραία όλα καλά, η θάλασσα, οι ταβερνούλες στα νησιά, τα βραδινά κοκτέιλς εκεί που σκάει το κύμα…αλλά κάτι μέσα μου μου λέει ότι όλα αυτά αποτελούν συνήθως εξαιρέσεις ενός καλοκαιριού που μοιάζει με καζάνι που βράζει…ναι νομίζω οτι αγαπώ τον χειμώνα και τα κάστανα περισσότερο..(εκτός και αν μπορώ κολυμπάω 24/7, χλωμό…)

  3. Θα κρατήσω την 1η σου εικόνα γιατί μου αρέσει περισσότερο 🙂 Και θα ονειρεύομαι τη στιγμή που θα είμαι αραχτή σε μία ξαπλώστρα στους Εγκρεμνούς (Λευκάδα) από το πρωί μέχρι τη δύση του ήλιου και θα διαβάζω Μίκυ Μάους πίνοντας τον freddo μου 😉

    Όσο για τη δεύτερη εικόνα, θα υποκρίνομαι ότι ζω μία ψευδαίσθηση για τους επόμενους λίγους μήνες. Το μυαλό μου από τώρα ταξιδεύει στην εικόνα #1.

    (Εγκρεμνοί: να πας οπωσδήποτε αν δεν έχεις πάει, αλλά χωρίς παιδιά. Είναι επικίνδυνη η κατάβαση με πιτσιρίκια)

  4. Flora says:

    Νοσταλγώ τα καλοκαίρια της παιδικής μου ηλικίας, που η λέξη καύσωνας ήταν άγνωστη λέξη! Που η ζέστη δεν ήταν αφόρητη, ούτε καν το καταμεσήμερο και το βραδάκι χρειαζόσουν ζακετούλα! Αυτά τα καλοκαίρια τα λάτρευα, τα σημερινά, απλά δεν τα αντέχω! Βέβαια έπαιξε ένα ρόλο σ’ αυτό και η συμβίωση 15 χρόνων με τον άντρα μου (άμα κάτσεις με στραβό ως το βράδυ αλληθωρίζεις!) που όταν ακούει βροχές, συννεφιές και χιόνια μας λέει: «ο καιρός φτιάχνει!»

    • apotingonia says:

      Κι εγώ τα νοσταλγώ. Κατα τα λοιπά, τα θερμά μου συγχαρητήρια, έχεις διαλέξει έναν καταπληκτικό σύζυγο!

  5. Μαζί σου Κωνσταντίνε, μαζί σου!! Που είναι η άνοιξη οέο;; Από το φθινοπωροχειμώνα κατευθείαν στο καλοκαίρι;;

    • apotingonia says:

      Το κακό είναι ότι όσο και αν συνασπιστούμε, αλλαγή καιρού δεν καταφέρνουμε. Το πολύ πολύ να κατοχυρώσουμε καμμία αργία όταν το θερμόμετρο περνάει τους 40 ή το δικαίωμα να δουλεύουμε από την παραλία. Δεν το λες και κακό αυτό το τελευταίο.

  6. Το κακοκαίρι με πέθανε! Τέλεια έκφραση! Η αλήθεια είναι οτι συμφωνώ μαζί σου σε σχέση με το Πάσχα.όλη αυτή η κάψα δεν μου ταιριάζει με το κλίμα των ημερών…θέλω κι εγώ εκείνη τη βροχούλα που λέγαμε…Καλή Λαμπρή Κωνσταντίνε!

    • apotingonia says:

      Πάσχα στις παραλίες! Είναι η πρώτη φορά που δε θα λυπηθώ αυτούς που βουτάνε τον επιτάφιο στο νερό. Καλή Ανάσταση!

Leave a Reply

