ΜΙΑ ΑΝΑΜΝΗΣΗ

Ίδια μέρα, πριν σχεδόν 20 χρόνια…

Παραλιακή. Ξημερώματα Κυριακής.

κάποιο_φεγγάρι

Επιστρέφουμε από διασκέδαση. Λίγο πριν γιορτάζαμε με ωραία παρέα τα γενέθλιά μου. Ένα ταξί  βγαίνει εν ψυχρώ από τη μεσαία στην δεξιά λωρίδα, φρενάροντας. Ο πελάτης βλέπεις. Υπέρ-προσπάθειά για να σταματήσει αυτός (μάλλον για διπλή κούρσα), υπέρ-προσπάθεια να τον αποφύγω εγώ.

Δευτερόλεπτα αργότερα το αυτοκίνητο είναι καρφωμένο στη σιδερένια βάση της πινακίδας ενός βενζινάδικου, έχοντας υπερπηδήσει κράσπεδο και ζαρντινιέρα. Ελαφρά τραυματισμένοι και το πρώτο, καινούργιο, πριν από λίγες εβδομάδες ξεχρεωμένο μου αυτοκίνητο σμπαράλια.

Το ταξί έφυγε και χάθηκε, κάποια περαστικά παιδιά βοήθησαν.

—————–

Κάπως μου μοιάζει ίδια η ατμόσφαιρα σήμερα, το γράφω για να το θυμάμαι συχνότερα…

8 thoughts on “ΜΙΑ ΑΝΑΜΝΗΣΗ

  1. talibanoula says:

    Καταρχήν ….χρόνια πολλά!
    Κατα δεύτερον…περασμένα ξεχασμένα! τα άσχημα τα ξεχνάμε, τα καλά τα φυλακίζουμε μέσα μας!

    Δεν ξερω γιατι σου μοιάζει ίδια η ατμόσφαιρα σήμερα, εύχομαι μόνο να υπάρχει υγεία και αν υπάρχει και καμιά τυχαία μελαγχολία που και που, στο πρόγραμμα είναι και αυτό!

    • apotingonia says:

      Λίγη μελαγχολία… Δεν έχει να κάνει με “γιατί σ’ εμένα” και τέτοια. Θα μπορούσα όμως να έχω φύγει πάνω στις αντλίες, γλύτωσα τα χειρότερα για λίγα μέτρα. Ήταν ένα “εκπαιδευτικό” σοκ, για την αξία των πραγμάτων και για το τι είναι ή δεν είναι δεδομένο.

      Ευχαριστώ για τις ευχές!

  2. Χρόνια σου πολλά Κωσταντίνε!

  3. gorgw says:

    Κάτι μου λέει οτι γιορτάζεις δύο φορές γενέθλια απο εκείνη τη μέρα..
    Χρόνια πολλά, γεμάτα όμορφες αναμνήσεις…

    • apotingonia says:

      Δυστυχώς όχι, γι αυτό και θέλω να το θυμάμαι συχνότερα.
      Ευχαριστώ για τις ευχές!

  4. Κων/νε, αν και με μεγάλη καθυστέρηση (λόγω απουσίας από την μπλογκόσφαιρα) να σου ευχηθώ Χρόνια Πολλά και καλά!
    Με αφήνεις με μεγάλη απορία στο τέλος -δε σε πιάνω- αλλά εύχομαι να μην έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο δυσάρεστο τώρα τελευταία.

    • apotingonia says:

      Αν εξαιρέσεις λίγο τη μέση που κλάταρε από τα οικογενειακά βάρη (τίποτα σοβαρό) είμαι μια χαρά.
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Ασπασία! Είπαμε, η γιορτή κρατάει σαράντα μέρες!

Leave a Reply

