ΤΟ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ

Η ώρα της πολυαναμενόμενης αναχώρησης. Το πρώτο διάλειμμα διακοπών και θάλασσας. Μαζί κι η συνήθης αγωνία του πώς θα χωρέσει το μισό νοικοκυριό μας σε ένα πορτμπαγκάζ. Βλέπεις, πολύ μικρά ακόμα τα παιδιά και πρέπει να προβλέψεις “για παν ενδεχόμενο”. Πώς χιόνισε δηλαδή κάποτε στην έρημο μέσα στο κατακαλόκαιρο; Κι αν σου τύχει; Κι εκεί που έχουν χωρέσει όλα, νάσου κι εμφανίζεται η σακούλα με τα κουβαδάκια… Βλαστημάω στα κρυφά κι αρχίζω τα μαγικά για να χωρέσει ΚΑΙ το χαζο-κουβαδάκι.

bucket_on_the_sand

Αχ, αυτό το κουβαδάκι..

Μπορεί να περάσει ώρες γεμίζοντας κι αδειάζοντάς το με νερό και άμμο στην άκρη της θάλασσας. Σοβαρός και προσηλωμένος αλλά χαρούμενος. Νοιώθοντας το βάρος να αλλάζει, ακούγοντας το νερό να τρέχει, ανακατεύοντας τις πετρούλες σε ένα ιδιότυπο πλυντήριο. Ξανά και ξανά και ξανά.

Αυτός με το κουβαδάκι, είναι το ίδιο πλάσμα που με κρατάει τυλίγοντας το μικρό του χεράκι του γύρω από το δάχτυλο μου. Που με ακολουθεί παντού κι αν με χάσει από τα μάτια του ψάχνει με αγωνία να με βρει. Που όταν συναντάει το βλέμμα μου χαμογελάει. Που με αφήνει να το αγκαλιάζω. Όσες φορές θέλω κι οπότε μπορεί ανταποδίδει μ’ ένα τρυφερό ακούμπημα γύρω από το λαιμό μου. Είναι μαζί μου. Είμαι ο κόσμος του.

Father_and_son_beach

Μετά σκέφτομαι την ώρα που το κουβαδάκι δε θα του λέει τίποτα, άραγε εγώ θα του λέω κάτι; Ο κόσμος του θα είναι άλλοι. Δε θα μου κρατάει το χέρι. Θα χάσω για πάντα τη χαμογελαστή μουρίτσα που ξεπροβάλλει από κάθε γωνιά και πόρτα. Την αγωνία ν’ ανταποδώσει μια αγκαλιά. Τη λαχτάρα να είμαι μάρτυρας σε κάθε του βήμα, σε κάθε του μικρό ή μεγάλο κατόρθωμα. Θα ξεμακραίνει χωρίς να κοιτάει πίσω αν είμαι εκεί κι αν το βλέμμα μου τον ακολουθεί.

Μετανοιώνω για τις βλαστήμιες, εύχομαι να πετάγετε μπροστά μου το απρόσκλητο κουβαδάκι για όσο πιο πολύ γίνεται και υπόσχομαι να υπάρχει πάντα μια θέση γι αυτό και στο αυτοκίνητο και στην καρδιά μου.

 

Leave a Reply

