ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΕΤΟ ΓΑΡΥΦΑΛΛΑ

Στη δικιά μου ζωή οι γιορτές άρχιζαν κάθε 25η Νοεμβρίου, της Αγίας Αικατερίνης. Ήταν η γιορτή της μαμάς. Κοντά-κοντά η γιορτή του μπαμπά (Ανδρέας) και μετά στην τελική ευθεία για τα Χριστούγεννα. Το σπίτι παρκεταρισμένο, φρεσκοστρωμένο με χαλιά, τα καλοκαιρινά καλύμματα βγαλμένα από καναπέδες και πολυθρόνες, οι κουρτίνες μοσχοπλυμένες και κολλαριστές. Και τότε, στις 25, τα βάζα γέμιζαν γαρύφαλλα. Το λεπτό, υγρό, γεμάτο φρεσκάδα άρωμα τους σχημάτισε στη μνήμη μου τη μυρωδιά του χειμώνα.

carnations

Θυμάμαι ακόμα τον υπαίθριο ανθοπώλη, στη γωνία δίπλα στη στάση του λεωφορείου που με γύρναγε από το σχολείο. Ένα ντουλάπι, σαν αυτά της τηλεφωνίας, με λίγους κουβάδες ολόφρεσκα λουλούδια που φεύγανε μέχρι τ’ απόγευμα, δηλώσεις αγάπης, ευγνωμοσύνης, έρωτα, εκτίμησης. Έτσι προς το μεσημέρι συμπλήρωνα κι εγώ το δικό μου μπουκέτο στη γιορτή, δίπλα σ’ αυτά του μπαμπά που φτάναν πρωί-πρωί πριν φύγει εκείνος για την τράπεζα. Δύσκολα θα ξεχάσω τη χαρά της, το ανυπόκριτο ευχαριστώ, τη ζεστή αγκαλιά και τα φιλιά για το τόσο απλό, σχεδόν αναμενόμενο, δώρο.

4 thoughts on “ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΕΤΟ ΓΑΡΥΦΑΛΛΑ

  1. Τι μου θύμισες πρωί-πρωί! Και εγώ θυμάμαι στη γιορτή του μπαμπά μου η μαμά μου γέμιζε τα βάζα με γαρύφαλλα. Κάθε χρόνο αυτά τα λουλούδια. Λες να ήταν η μόδα της εποχής;
    Μου έφερες πολλές αναμνήσεις. Να είσαι καλά…

    Να ξέρεις ότι σε διαβάζω και ας έχω αρκετό καιρό να αφήσω σχόλιο. Eίμαι μία αφανής αναγνώστριά 🙂

    • apotingonia says:

      Έχω την εντύπωση ότι “πριν σαράντα χρόνια, τέτοια εποχή”, οι διαθέσιμες εναλλακτικές στο ανθοπωλεία ήταν πολύ περιορισμένες.

      Κι εγώ σε διαβάζω, αλλά έχω μεγάλο θέμα με τον blogger στα σχόλια. Πολλές φορές έχω γράψει κάτι, όχι μόνο σε σένα, και όταν πάει να κάνει επιβεβαίωση του προφίλ μου, κολλάει και χάνεται και το σχόλιο.

Leave a Reply

